13 Ağustos 2013 Salı

Hollywood yıldızlarının son trendi YOGA


Hollywood'da son trendler arasında yoga geliyor. Birçok şarkıcı, oyuncu ve sporcu ünlüler yoga sayesinde hem bedenen hem de ruhen değiştiklerini söylüyor. Ünlü yıldızların yoganın faydaları ile ilgili söyleşilerinden küçük alıntıları sizinle paylaşmaktan büyük keyif alıyorum.  

Ben de son 3 yıldır düzenli olarak, haftanın 2 günü Ashtanga, bir günü ise Vinyasa yoga yapıyorum. Yoga ile bütün kaslarınızı güçlendirirken aynı zamanda sizin için imkansız gibi görünen bir çok asanayı (hareket) başardığınızda inanılmaz bir gurur yaşıyorsunuz.

Yoga ile hem güzel bir postüre hem de estetik ve uzun kaslara sahip olacaksınız. Herkese tavsiye ediyorum. İlerleyen günlerde sizinle yoga asanalarını ve bir çok videoyu da paylaşıyor olacağım.
Nameste!...



Christy Turlington
"Güçlü ve dirençli bir vücuda sahip olurken en önemlisi mental olarak hayatıma çok güzellikler getirdiğini düşünüyorum."

Jennifer Aniston
"Yoga hayatımı tamamen değiştirdi. Şimdiye kadar bu kadar eğlenceli bir egzersiz yapmamıştım. Yoga ile hem eğleniyor hem de vücudunuz için çok çalışıyorsunuz. Ancak buna değdiğini siz de göreceksiniz.

Miranda Kerr
"Yoga hayatımın en önemli parçası. Yoga hayatımda neyin önemli olduğunu gösteriyor. Aynı zamanda core bölgemin güçlü ve kuvvetli olmasını sağlıyor."
Julianne Moore
" Haftanın 3 günü Ashtanga yoga yapıyor ve haftanın 2 günü koşuyorum. Yoga benim için hem keyifli hem de en ideal spor çok memnunum."

Rebecca Romijn
"İlk başta önceden ısıtılmış bir odada yoga yapma fikri korkunç geliyordu şimdi ise tam bir bağımlısı oldum. Vücudum önemli bir ölçüde değişti. Özellikle karnımdaki yağlar azaldı, dizlerim ve bacaklarım şimdi her zaman olduğundan daha güçlü, duruşum ise çok çok iyi."


Michella Williams
"Yoga, daha iyi bir insan ve daha iyi bir anne olmamı sağlıyor."

Gwyneth Paltrow
"Yoga beni fiziksel olarak beni tamamen değiştirirken,  zihinsel olarak da; hayatımdan gitmesine izin vermem gerekenlere izin vermeyi, bırakmam gerekenleri bırakmayı , tüm negatif düşüncelerden arınmayı öğretti. "


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder